Reklamácie
Ako reklamovať
V prípade, že zákazník objavil na zakúpenom tovare v priebehu záručnej doby vadu, ktorá nebola spôsobená jeho nevhodným používaním, ale vadou samotného výrobku, má v záručnej dobe právo na reklamáciu tovaru.
Postup reklamácie
Pokiaľ chce zákazník reklamovať tovar kúpený v internetovom obchode tadytuto.cz, odporúčame kontaktovať nás na emailovej adrese info@tadytuto.cz.
Zákazníkovi následne zašleme informácie o ďalšom postupe. Zásielky, z ktorých nie je zrejmé, prečo k nám boli zaslané, budú vrátené odosielateľovi.
Odporúčame tovar zasielať v originálnom obale alebo vyhovujúcom prepravnom obale, pretože dodávateľ neručí za prípadné mechanické poškodenie pred prijatím tovaru.
Vybavenie reklamácie
Dodávateľ či servisné stredisko posúdi oprávnenosť reklamácie chyby na tovare a po posúdení vyrozumie zákazníka telefonicky či emailom o spôsobe vybavenia reklamácie. Následne bude dohodnutý spôsob vyzdvihnutie či odoslania reklamovaného tovaru.
Lehota na vybavenie reklamácie je podľa zákona č. 634/1992 Zb. tridsaťdňovej.
V prípade oprávnenej reklamácie (nebude sa jednať napr. O závadu spôsobenú chybnou obsluhou, mechanickým poškodením a pod.) Má zákazník právo na náhradu poštovného v nutnej výške. Možno preplatiť iba náklady v primeranej výške vzhľadom k povahe tovaru (napr. Náklady za poštovné nie za taxi službu).